Пеплишта

Детство..желби..соништа..
Пеплишта..
Судбината ги спали, ја разнесе пепелта ко ветер, а секое жарче што остана од огнот го потури со вода, да не се разгори повторно.
Ме спали мене, жива.
Ми го зеде сонцето од небото, но ми рече дека не ме остава сама. Ги остави сивите облаци да ми прават друштво.
Ми ја украде насмевката од лицето, но ми рече дека не е скржава. Ми поклони солзи.
Го зеде она што бев, ме претвори во она што сакаше да бидам.
На храброста и’ даде крила, па и таа ме напушти..а сила за да ја задржам немав.
Се плашам да живеам, а истовремено се плашам да умрам. Стравот ме брка.
Бегајќи од него, се плашам и од самата себе. Си станав непријател.
Во лавиринти од лаги не можам да го најдам излезот, а блиску е знам.
И продолжувам да трчам барајќи спас од лажговците, барајќи спас од глувите, од мртвите.
Има ли смисла?!
Дали вреди да живеам?!
А дали воопшто вреди да се жртвувам себе си во корист на некој друг?
Дали вреди да се уништам себе си и да не се покаам додека го заривам жилетот? Дали вреди, да се покаам кога веќе ги затворам очите за да ја гледам темнината секогаш?!

Leave a Reply

